Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Archives

3 janvier 2007 3 03 /01 /janvier /2007 19:59

Je vous laisse deviner ce qui m'est arrivé aujourd'hui ;-)

Os dejo adivinar lo que me ha pasado hoy ;-)

Cliquez pour afficher l'image suivante

Cliquez pour afficher l'image suivante

Cliquez pour afficher l'image suivante

Gràcies Laura! ha arribat pel correu d'avui!

Gràcies Lluís!

¡Gracias Papa! Merci Mama!

Merci Kristine!!

Merci Rachel!!

 

Partager cet article
Repost0

commentaires

G
bon anniversaire. tu as raison, un an de plus ça se fête.
Répondre
S
Et comment!!!Merci!
J
Muchos saludos de los Algeteños vieja.
Répondre
S
¿Quéee?? ¡Cómo que vieja!!!!<br /> Estos jóvenes de hoy día... ningún respeto para los ancianos, pffff...
C
Je suis un peu en retard, mais  je te souhaite quand même un excellent anniversaire. Bises.
Répondre
S
Merci beaucoup!!
B
Moltes felicitats Sara.
Répondre
S
Gràcies!!!
L
Molteeeeeees felicitats (no en sabia res de res). Ostres en fas 32, així som del mateix any, tu del gener i jo de l'abril, quines casualitats!!Pel que veig t'han fet molts regalets i mmmmm el pastís....
Répondre
S
Ostres! Si que ens portem poc!!! El 75 es un molt bon any, oi ;-)))